Mała statystyka tuż przed końcem wyzwania i drobne do uczestników pytanie

Na prośbę Mizuu – wprawdzie nie przed Gwiazdką, ale na Nowy Rok – kolejne małe podsumowanie. Do końca czytelniczego wyzwania zostało niewiele ponad trzy tygodnie, w sam raz jednak, by zdążyć z lekturami, a jeśli ktoś czyta szybko, również wystarczająco, by przeczytać wszystkie trzy obowiązkowe książki, po jednej z każdego przedziału – gdyby ktoś jeszcze chciał się przyłączyć. Zatem, podliczamy raz jeszcze:

  • uczestników zgłoszonych do wyzwania: 36
  • uczestników, którzy rozpoczęli wyzwanie: 20
  • uczestników, którzy już ukończyli wyzwanie: 5
  • liczba zamieszczonych recenzji: 92

I znów, mała ściąga dla osób, które już rozpoczęły wyzwanie – trzy cyfry w nawiasie to kolejne przedziały i liczba książek z nich przeczytana (linków do Waszych blogów nie podaję, gdyż są w szpalcie bocznej; kolejność Waszych nicków/nazwisk przypadkowa):

1.    Biała_Sowa (3+7+2)
2.    Nutta (2+1+1)
3.    Alina (1+1+3)
4.    Luiza Stachura (1+8+16)
5.    Chihiro (0+2+2)
6.    Anna (1+2+3)
7.    Ultramaryna (0+1+2)
8.    Monial (0+1+0)
9.    Mandżuria (0+1+3)
10.    Bsmietanka (0+0+2)
11.    Joanna Janowicz (0+0+4)
12.    Buksy (0+0+2)
13.    Porządek_alfabetyczny (1+0+2)
14.    Urshana (0+0+3)
15.    Mizuu (1+2+3)
16.    Melancholic (0+0+2)
17.    Mooly (0+0+1)
18.    Marigolden (0+0+2)
19.    Alicja (0+0+2)
20.    Namiot (1+0+0)

PYTANIE: Czy jest wśród Was ktoś, kto absolutnie nie czyta po angielsku, bo nie zna lub nie lubi tego języka? Jeśli tak, prosiłabym o zaznaczenie tego w komentarzu lub mailu do mnie (adres w zakładce: kontakt) – informacja istotna w kwestii doboru i losowania nagród.

Leave a comment

14 Comments

  1. Oj, muszę się pośpieszyć z moją trzecią lekturą! Dziękuję za przypomnienie i podsumowanie.

    Reply
  2. Mało przeczytałam… niestety już nie zrobię tego więcej, może jedynie trzeci tom “1Q84″… Naprawdę szkoda. Z moim angielskim to może nie “absolutnie”, ale jeśli nie muszę, unikam.
    Będzie druga edycja wyzwania? Wiem, że się lenię, ale i tak bym chciała.

    Reply
  3. Ja również dziękuję za to podsumowanie, wezmę się w garść u szybko nadrobię ostatnią lekturę :)

    Reply
  4. Ja niby właśnie połykam “Estetykę japońską” (a w niej trochę dzieł z przedziału 1), ale absolutnie nie mam czasu teraz na wpisy na blogu, buu… może w długi weekend teraz coś skrobnę, ku podbijaniu statystyk :D!

    Ja też chcę drugą edycję jeśli jest jakiś pomysł – żeby nie robić dokładnie tego samego co teraz.

    Do boju, mole książkowe!

    Reply
  5. @Mizuu: Pomysł się wylęga, jak się wylęgnie już, dam znać w poszukiwaniu chętnych;)

    Reply
  6. Ja jeszcze czytam dwie książki z trzeciego przekroju i do końca stycznia powinnam zdążyć z recenzjami. Dziękuję za statystykę!

    Reply
  7. Ja też chciałabym wziąć udział w drugiej edycji, cokolwiek by to nie było. Kończę “The Pillow Book”, piękna książka, zaczęłam pisać recenzję, tak więc z pewnością się wyrobię do końca stycznia :)

    Reply
  8. jj

     /  06/02/2012

    O, będzie kolejne wcielenie tego wyzwania? Super! Mam mnóstwo książek japońskich do przeczytania i przydałaby się dodatkowa motywacja. Tak więc czekam z niecierpliwością na informacje. :)

    Reply
  9. I jak nam poszło? Bo pod koniec widziałam spory ruch w dodawaniu recenzji i się pogubiłam. XD

    Reply
  10. @Mizuu: Jak poszło, dam znać pod koniec tygodnia lub z początkiem nowego; póki co – dorwała mnie praca i czas na blogowanie zabiera;) Ale o wyzwaniu pamiętam, edycja druga japońskiego będzie i jeszcze jedno planuję, o wszystkim wkrótce opowiem.

    Reply
  11. @litera: AAAAAA nowe wyzwanieeee nie mogę się doczekaaaaać :3

    Reply
  12. Nie mogę się doczekać!

    Reply
  13. nutta

     /  10/02/2012

    :)

    Reply
  14. Czekamy, czekamy na podsumowanie i kolejne wyzwania :) Mam nadzieję, że wkrótce będziesz mniej zajęta…

    Reply

Leave a Reply

  • © COPYRIGHT

    Header: (zdj.) Brock Nicholson
    Baner1: fragment tekstu z Kojiki
    Baner2: (zdj.) Maciej Dębiński

  • Statystyka

    • 13,304 odwiedzin/-y
